Shopping Cart

No products in the cart.

Tagastamine ja tagasimaksed

Vastavalt võlaõigusseadusele on tarbijal (eraisikul) õigus taganeda sidevahendi abil sõlmitud lepingust 14 päeva jooksul. Apurre.ee e-poest tellitud kauba puhul algab taganemistähtaeg päevast, mil kaup on tarbijale üle antud, kui seadusest ei tulene teisiti.

14-päevase taganemisõiguse kasutamisel tuleb lähtuda võlaõigusseaduses ja Apurre.ee kasutamistingimustes sätestatust. Allpool on välja toodud olulisemad tingimused:

  • Kasutusviis: Tarbija peab taganemisõiguse kasutamisel järgima võlaõigusseaduse §-s 562 sätestatud kohustusi. Tagastamisele kuuluva toote halvenemise korral vastutab tarbija väärtuse vähenemise eest juhul, kui toode on kasutatud viisil, mis ületab toote olemuse, omaduste ja toimimise kontrollimise vajadust. Toote olemuse, omaduste ja toimimise kontrollimiseks tuleks toodet käsitseda ja kasutada üksnes nii, nagu seda lubataks teha tavapäraselt poes.
  • Taganemise protsess: Lepingust taganemiseks tuleb esitada vastav teavitus Apurre.ee-le, saates e-kiri aadressile info@apurre.ee.
  • Tagastamise tähtaeg: Tarbija peab ostetud toote tagastama viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast taganemisest teatamist.
  • Pakendamine: Toodete tagastamisel veenduge, et need on korrektselt pakendatud, et vältida kahjustusi transpordi ajal. Kui kaup saabus tellijani osadeks võetuna, peab see tagastamisel olema samuti osadeks võetud ja pakendatud samamoodi nagu kauba väljastamisel tellijale.
  • Tagastamiskulud: 14-päevase taganemisõiguse kasutamisel kannab tarbija toote tagastamisega seotud otsesed kulud.
  • Raha tagastamine: Kogu toodete eest tasutud summa (välja arvatud transport) tagastatakse tarbijale 14 päeva jooksul alates hetkest, mil Apurre.ee on kätte saanud tagastatud toote või tõendi toote tagasi saatmise kohta. Raha tagastatakse algsele makseviisile, välja arvatud juhul, kui tarbija ja Apurre.ee lepivad kokku teisiti.

Täiendava info saamiseks tutvuge Apurre.ee üldiste tellimistingimustega [SIIN](#). Küsimuste korral võtke ühendust meie klienditeenindusega aadressil info@apurre.ee.

Pretensioonide esitamise aeg on 2 aastat. Kui tootel ilmneb puudus 6 kuu jooksul pärast ostmist, eeldatakse, et see oli olemas juba ostu hetkel, välja arvatud juhul, kui müüja tõestab vastupidist. Kui puudus ilmneb pärast 6-kuulise perioodi möödumist, peab tarbija tõendama, et tegemist on tootmisveaga, mitte tarbija valest kasutamisest tingitud defektiga.