Siit leiate vastused sagedamini esitatud küsimustele. Kui teil on pärast nende küsimuste ja vastustega tutvumist endiselt küsimusi meie toodete või teenuste kohta, võtke julgelt ühendust meie klienditoega aadressil info@apurre.ee.
Kui palju maksab transport?
Transpordi maksumus sõltub valitud transpordipartnerist ja kohaletoimetamisviisist. Saate valida toodete kohaletoimetamise pakiautomaati või kulleriga koju/kontorisse. Täpse tarneviisi ja -hinna näete, kui lisate tooted ostukorvi ja suundute kassasse.
Kas ma saan tellimuse kohta arve?
Jah, pärast tellimuse vormistamist saadetakse teie e-posti aadressile automaatselt elektrooniline arve tellimuse detailidega.
Kui kiiresti jõuab kaup kohale?
Tavapärane tarneaeg laos olevatele toodetele on 2-5 tööpäeva. Tarneaeg võib varieeruda sõltuvalt kauba saadavusest ja valitud tarneviisist.
Kuidas ma saan jälgida oma tellimuse staatust?
Kui soovite teada oma tellimuse staatust või tarneaeg on möödunud, võtke meiega ühendust e-posti teel aadressil info@apurre.ee.
Kas teie kaupa on võimalik kohapeal näha või järele tulla?
Kahjuks ei ole meil esinduses laoseisu, mistõttu ei saa tooteid kohapeal näha ega neile järele tulla.
Kas müüdavatele toodetele kehtib garantii?
Jah, kõikidele meie toodetele kehtib vastavalt seadusele 2-aastane garantii.
Kuidas saan tellitud toote tagastada?
E-poest tellitud kaupade tagastamine on seadusega kooskõlas. Teil on õigus tooted tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastamiseks võtke ühendust meie klienditeenindusega aadressil info@apurre.ee.
Kui teil on lisaküsimusi, oleme alati valmis aitama!